چه مدت نفروپاتی IgA در نگاهی به رو به پایان مرحله بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چه مدت نفروپاتی IgA در نگاهی به رو به پایان مرحله بیماری کلیوی

نفروپاتی IgA در بیماری پیشرونده ای است، و پیش آگهی بیمار از فردی به persona.En تعدادی از موارد، نفروپاتی IgA در gradualmente.Entonces شکست تشدید کلیه تغییرات، چقدر طول می کشد تا باعث نفروپاتی IgA در ESRD؟

آیا همه بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در بیماری کلیوی end-stage در نهایت؟

البته، پاسخ منفی است. گزارش شده است که حدود 35٪ از بیماران مبتلا به نفروپاتی IgA در از ESRD eventualmente.Si رنج می برند کاملا خوشبختانه، در حدود 4٪ تا 20٪ از بیماران ممکن است بهبودی دست آوردن espontánea.Si نیست که برخی از روش های درمانی پزشکی برای کمک به بهبود.

نظر شما در مورد پیش آگهی ضعیف به یاد داشته باشید؟

عوامل یادآوری شامل نارسایی کلیه در شروع این بیماری، پروتئین گرم / د، فشار خون بالا بیش از 1.5، بدون هماچوری ماکروسکوپی، اسکلروز گلومرولی در بیوپسی کلیه، تشکیل نیمی از ماه منتشر، و غیره.

چگونه برای جلوگیری از نفروپاتی IgA در به توسعه ESRD؟

اگر بیماران یک یا بیشتر از مشکلات ذکر شده در بالا، باید داروها و درمان های برای کنترل activa.Por به عنوان مثال مصرف می کنند، مهار کننده های ACE، ARBs، دیورتیک ها، CCB، و غیره، می تواند به کاهش فشار خون بالا کمک می کند، در حالی که استروئیدها، داروهای سرکوب کننده ایمنی، مهار کننده های ACE، ARBs، و غیره، می تواند کمک به از بین بردن proteinuria.Consulte با دکتر خود برای تعیین نحوه مدیریت علائم خود را.

پس از این مشکلات به کار گرفته، گام بعدی این است به حذف سپرده IgA در کلیه ها، سیستم ایمنی بدن و عادی آسیب دیده را ترمیم اما کلیه ها سلول های muertos.Mientras این اثرات درمانی به دست آورد، بیماران لازم نیست که در مورد ظاهر نگران بیماری کلیوی end-stage más.Hasta در حال حاضر، سلول های بنیادی برای درمان نفروپاتی IgA در بالغ استفاده شده است، و تنها از طریق حذف کمپلکسهای ایمنی و بازسازی ساختار کلیه و سیستم کار می کند ایمنی.

اگر شما علاقه مند در مورد ایمنی درمانی می باشد، شما می توانید اولین مورد میزان موفقیت ایمونوتراپی برای اعتماد به نفس نفروپاتی IgA در برای کسب اطلاعات بیشتر و یا sjzhospitalrenal@hotmail.com ایمیل ما.

http://www.hospitalrenal.com/nefropatla-por-iga-tratamiento/296.html





:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: